Kantoorartikelen Dronten
Houtwijk 18 8251GD Dronten
Open van maandag t/m vrijdag 08:30 - 17:30
Zaterdag op afspraak
Telefoon: 0321-319111
info@kantoorartikelendronten.nl
Hoe bestel ik iets bij Kantoorartikelendronten.nl?
In 3 eenvoudige stappen:
Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen. Controleer en regel je bestelling. Denk aan de persoonlijke gegevens. Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL, creditcard of indien aangeboden op rekening.
Tips:
Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, neem dan contact op met de klantenservices.
Als je een ander afleverardres wil dan het factuuradres is dat mogelijk.
Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan.
Hoe snel ontvang ik een bestelling?
Elke bestelling voor 17:00 besteld wordt de volgende (werk)dag geleverd. Nieuw kantoormeubilair wordt geleverd binnen 10 werkdagen. 2e hands kantoormeubilair kan alleen worden afgehaald of bezorging tegen meerprijs. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende (werk)dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.
Niet (alles) ontvangen? We kunnen niet altijd alle artikelen op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, neem je het beste even contact op met de klantenservice.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Standaardbezorging: gratis vanaf € 50,- excl. btw anders € 6,20 excl. btw verzendkosten. Verzamelbestelling Dronten (met uitzondering buitengebied): gratis vanaf 20,- euro excl. btw bestellingen worden verzameld en in 1 keer uitgeleverd. Afhalen: U krijgt bericht wanneer u bestelling op voorraad ligt.
Hoe wordt een bestelling verzonden in Nederland? Wij bezorgen alle artikelen in je bestelling, indien mogelijk, in één pakket. De zending wordt door onze vervoerder DHL op het afleveradres aangeboden. Indien niemand thuis is, dan word je de mogelijkheid geboden om je bestelling eenmalig op een ander adres (bijv. bij de buren) af te laten leveren. Indien het afleveren na drie keer niet gelukt is, dan ontvangen wij je bestelling retour.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Ja, Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die nog aanpassen.
Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met je bestelling. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. Je kunt ook via de contact pagina het formulier invullen.
Mag ik mijn artikelen retourneren?
De retourvoorwaarden vind je hier.
Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als het artikel niet voldoet aan de omschrijving zoals op de productpagina en/of beschadigd is , wordt het artikel gratis opgehaald door DHL of ons bezorgteam.
Mocht je het artikel verkeerd besteld hebben toch willen terugsturen wordt het artikel opgehaald door DHL of ons bezorgteam en 5,- euro excl. BTW in rekening gebracht.
Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?
Mogelijk is uw account inactief of gebruik je niet de juiste login-gegevens. Je kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kun je kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar je e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van je account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.
Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
Je kunt de vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan je dan direct te woord staan en je verder helpen met je vraag.